| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Jazz_teo Guldmedlem

Joined: 03 Aug 2007 Location: I hus med päron utanför växjö
|
Posted: Sun Dec 02, 2007 21 Post subject: Moshpit! |
|
|
Hur våldsamma ska moshpits vara? Ska man skada sig eller bara dansa lite  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
baalboa Hedersmedlem

|
Posted: Sun Dec 02, 2007 21 Post subject: |
|
|
inte för våldsamma, kanske på typ slipknot, annars ska det ju va typ hoppa in i varandra o knuffas, inte typ hoppa på folk som ligger  _________________ I... AM... IRONPUNX.. DUMDIDUMDIDUMDUMDUM! |
|
| Back to top |
|
 |
Jazz_teo Guldmedlem

|
|
|
Okej, nej, jag hålelr nog med.. På rassle var det nån som typ stälde sig bredbent och sen typ svängde med armbågarna i huvudhöjd och typ attackerade allt och alla
Och en del metalbögar har konstiga moshpits.. dom tar typ aslång sats och sen springer in i varandra bråttas lite och sen går därifrån
Moshpit ska vara spontan! _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
jackthejack Hedersmedlem

|
|
|
jag har aldrig varit med om en moshpit men de är nått jag jävligt gärna skulle vilja vara med om, och isåfall tycker jag att de är helt okej att slå o sånt bara ingen skadar sig allvarligt _________________
www.myspace.com/warchargeswe |
|
| Back to top |
|
 |
Jazz_teo Guldmedlem

|
|
|
Okej... Jag tycker det är tråkigt när slagsmålet blir för aggresivt och viktigare än musiken.. Man är ju ändå där för att lyssna på musik, och en sorts sammanhållning mellan alla som är där, det är ju tråkigt när man ska börja slå på varandra  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
jackthejack Hedersmedlem

|
|
|
| Jazz_teo wrote: |
Okej... Jag tycker det är tråkigt när slagsmålet blir för aggresivt och viktigare än musiken.. Man är ju ändå där för att lyssna på musik, och en sorts sammanhållning mellan alla som är där, det är ju tråkigt när man ska börja slå på varandra  |
jo men nu menar jag ju inte att man borde gå o ge käftsmällar till alla, bara lite småslag så att man blir lite halvpissad _________________
www.myspace.com/warchargeswe |
|
| Back to top |
|
 |
Raasmus Hedersmedlem

|
Posted: Sun Dec 02, 2007 22 Post subject: |
|
|
Inga knytnäver i ansiktet och kuksmällar så äre lungt. _________________ Kollaps
Karmanjaka Fanzine
Last edited by Raasmus on Sun Dec 02, 2007 23; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Sammie Guldmedlem

|
|
|
Någon jävel högg mig med en skruvmejsel i en mosh en gång, det var kul typ...
Och en gång när jag såg turbonegro så fick jag och min polare så mycket stryk i moshen så vi kunde inte gå därifrån, det va rlite jobbigt faktiskt. _________________ You'll have to excuse me, I'm not at my best
I've been gone for a week
I've been drunk since I left. |
|
| Back to top |
|
 |
Raasmus Hedersmedlem

|
|
| Back to top |
|
 |
tarabanko Hedersmedlem

|
|
|
Det skall vara VILT VILT!! _________________ - One law for them another for us - |
|
| Back to top |
|
 |
Raasmus Hedersmedlem

|
Posted: Sun Dec 02, 2007 23 Post subject: |
|
|
Men inte så villt att folk köttar med skruvmejsel.
Som jag sa förut, så länge det inte är några avsiktliga kuksmällar och knytnävar i ansiket så äre lungt. _________________ Kollaps
Karmanjaka Fanzine |
|
| Back to top |
|
 |
baalboa Hedersmedlem

|
Posted: Sun Dec 02, 2007 23 Post subject: |
|
|
| Jazz_teo wrote: |
Okej, nej, jag hålelr nog med.. På rassle var det nån som typ stälde sig bredbent och sen typ svängde med armbågarna i huvudhöjd och typ attackerade allt och alla
Och en del metalbögar har konstiga moshpits.. dom tar typ aslång sats och sen springer in i varandra bråttas lite och sen går därifrån
Moshpit ska vara spontan! |
wall of death! den är ju ball! _________________ I... AM... IRONPUNX.. DUMDIDUMDIDUMDUMDUM! |
|
| Back to top |
|
 |
noobmaster Hedersmedlem

|
Posted: Mon Dec 03, 2007 02 Post subject: |
|
|
hehe de ska göra ont som fan, då vet man att de gör ont på andra, men vafan, orka bry sig om andra, haha man ska ha så stor yta för sig själv i mitten, bort me packet... så brukar jag köra iallafall  _________________
   |
|
| Back to top |
|
 |
Emma Hedersmedlem

|
Posted: Mon Dec 03, 2007 13 Post subject: |
|
|
jag hatar mesiga moshpits, det ska göra ont. Blåmärken och blod är ett måste. Men jag hatar när man får slag på käften så att man tror att den slagits ur led. |
|
| Back to top |
|
 |
Phouchg Hedersmedlem

|
Posted: Mon Dec 03, 2007 14 Post subject: |
|
|
Jag gillar det våldsamt men jag tycker inte det ska va nått sketans vevande av armar och störda sparkar.. det är bara cp..
Fast det behöver inte va våldsamt kan lika gärna bara va alla som dansar runt och studsar runt i varandra lite och bara har kul  _________________ |
|
| Back to top |
|
 |
|